Prughjettu di containeru Maroccu
In settembre di u 2023, u Maroccu hè statu culpitu da un terrimotu di magnitudine 6,9, u più forte registratu in a storia di u Maroccu, chì hà uccisu circa 3 000 persone. I nostri cori dulore per l'immensu traumu causatu da stu disastru. Un gran numaru di case sò stati distrutti in u terrimotu, è a ricustruzzione di e cumunità hè imminenti. L'abitazione temporale pò risolve u prublema di a tensione di l'abitazione temporale, a nostra cumpagnia hè onorata di pudè furnisce una quantità di alloghju cuntainer per l'abitazione temporale post-disastru.
A custruzzione di l'abitazione temporanea post-disastru duverebbe avè i seguenti punti:
1, custruzzione rapida, pò esse da avà nantu à u tempu di circa un mese à custruì una cumpleta larga-scala, (stu piriudu un mesi pò s'appoghjanu nantu à a transizione tenda);
L'abitazione temporanea in u containeru hè una scelta adatta.
Ogni casa di cuntainer chì furnimu hè dotata di una zona di dorme, bagnu, toilette, prese di energia, etc., chì ponu risponde à i bisogni di a vita di ogni ghjornu. Speremu sinceramente chì u Maroccu pò superare e difficultà u più prestu pussibule è ripiglià a produzzione normale è l'ordine di vita.